sims-sims-sims

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Johanna Anonym - 17 februari 2014 14:15

Hejsan:)



Tänkte bara tipsa er lite om att sims faktiskt har en egen hemsida där man kan ladda upp saker från sitt eget spel.

Man kan t.ex ladda upp egna simmar, nya kläder, möbler o.s.v Och även jag har ett konto där, där jag ibland laddar upp lite saker som andra kan ladda ner till deras spel.


♥Du hittar min kanla här




//Hoppas ni vill bli vän med mig:) Kommentera gärna vad du heter då.                           

Av Johanna Anonym - 17 februari 2014 12:45

Hej igen alla:)


Dagens simsbild blir idag en bild ag tror jag har använt förut men tar det iaf, men den kommer från http://www.digitalspy.co.uk/ och jag tog den eftersom att mitt lov tar slut idag, alltså ska jag till skolan:(

 


//Ha det bra:)                                                                                                      

Av Johanna Anonym - 17 februari 2014 08:22

Godmorgon allihopa:)



Av: Nita_hc För: The sims 2 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: En mysig tröja för alla som gillar adidas:)


//Hoppas ni vill ladda ner den:)                                                                            

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards