sims-sims-sims

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Johanna Anonym - 5 februari 2014 19:15

Hejsan alla simsglada♥


Tänkte göra enu en påminnelse om min GIVEAWAY!

Var gärna med:)


Tänkte bara påminna alla om att det är sista dagen att delta i min giveaway idag, än så länge har jag bara 2 st personer som är med och ja... Jag vill gärna ha fler så går gärna in här så kommer du till min giveaway:))


Ja det är väldigt fina priser:))))))

 

ASSÅ du kanske vinner ett par UGGS, hollisterkläder, Massa godis? Innan du kollat vet du inte?

Så klicka bara HÄR så kommer du raka vägen till gratis saker:D

 

   

 


//Snälla var med♥                                                                                                    

Av Johanna Anonym - 5 februari 2014 16:30

Hejsan allihopa:)


Dagens simsbild blir idag en bild från http://www.amazon.com/ och jag tog den eftersom att vi ska åka och handla vinterkläder (ja vi ska göra det nu när typ vinern är över) så tyckte det passade bra:))


 


//Glöm inte att vara med i min giveaway:))                                                              

Av Johanna Anonym - 5 februari 2014 12:30

Hej igen♥


Tänkte bara påminna alla om att det är sista dagen att delta i min giveaway idag, än så länge har jag bara 2 st personer som är med och ja... Jag vill gärna ha fler så går gärna in här så kommer du till min giveaway:))


Ja det är väldigt fina priser:))))))

 

 

   

//Var med i den så är du lika snäll som tomten♥                                                         


Av Johanna Anonym - 5 februari 2014 07:20

Godmorgon allihopa:)



Av: Cazy För: The sims 2 Finns i åldrarna: Ungdomar,Åldringar Vart du hittar tipset: Här

 


//Hoppas ni vill gillar det och vill ladda ner det:))                                                      

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards