sims-sims-sims

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Johanna Anonym - 24 februari 2014 14:15

Hej igen:)


Har lite brist på idér om vad jag ska blogga om för simsgrejer, jag har ju startat upp massa grejer som jag tänkte fortsätta lite med sen men något enkelt och snabbt. 

Skriv gärna i kommentarerna vad ni vill att jag ska blogga om eller rösta i omröstningen♥

 

 


//Ha det bra!                                                                                                                 

Av Johanna Anonym - 24 februari 2014 12:15

Hejsan allasammans!


Dagens simsbild blir idag denna bilden från   http://modthesims.info/   och jag tog den eftersom att jag faktiskt inte tror att det kommer att hände något speciellt idag så tog en liten rolig bild, Kan ni gissa vad det är?♥

 


//Ha det bra:)                                                                                                          

Av Johanna Anonym - 24 februari 2014 09:00

Godmorgon allihopa♥



Av: DarkNighTt För: The sims 3 Finns i åldrarna: Ungdom,vuxen Vart du hittar tipset: Här   

Kommentar: Ett coolt linne för coola tjejer:)


//Hoppas ni vill ladda ner det:))                                                                                 

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards