sims-sims-sims

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Johanna Anonym - 20 februari 2014 15:28

Hej allihopa♥


Tänkte dela med mig av denna bilden som jag faktiskt blev väldigt nöjd med, tog den igår när jag hade en photoshot med en sims som då ska tänkas ha cancer. Och sedan fixade jag till lite text m.m i programet gimp:)


 


//Kommentera gärna vad ni tyckte och sprid bilden:)                                              

Av Johanna Anonym - 20 februari 2014 11:45

Hej alla!


Dagens simsbild blir idag en bild från google.se och idag har jag faktiskt tänkt till lite på bilden. Vi ska nämligen ha prov idag och när ma har prov skriver man ju oftast på papper, och om ni kollar på bilden ser ni ju att simmen har en pappershatt:)  Så tyckte det passade bra...


 


//Liten bild men ändå...♥                                                                                       

Av Johanna Anonym - 20 februari 2014 07:45

Godmorgon alla simsglada:)


Hehe...Blir flera tips idag då jag tyckte båda var väldigt fina och tips-värdiga;P



Av: evi  För: The sims 3 Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Vem vill inte bo här!?:O

 

 

Av: -April- För: The sims 3 Finns i åldrarna: Vuxen,ungdom Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Jätte fin klänning som skulle kunnas bära IRL♥



Av: autaki För: The sims 3 Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Ett lyxigt hus med väldigt, väldigt fin trädgård:)


//Hoppas ni vill ladda ner något av det iaf:))                                                         



Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards