sims-sims-sims

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Johanna Anonym - 15 februari 2014 22:25

Hejsan allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från google.se och jag tog den eftersom att vi har åkt bil i snö typ hela dagen idag...Inte kul alls:/


 



Nu till lite info: Som någon säkert märkt så gjorde jag ju inga inlägg under detta lovet (jag har iaf haft lov) och det var eftersom att hann inte göra tidsintällda inlägg för hela veckan och vi hade inget internet där heller men kommer nog bli bättre uppdatering nu:)


//Hoppas ni förstår och vill fortsätta att läsa ändå:))                                                 

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards