sims-sims-sims

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Johanna Anonym - 27 februari 2014 16:09

Hej!


Ni har väll inte missat att jag har en egen youtube-kanal? 

Eftersom att jag har haft problem med att ladda upp videos här har jag istället skaffat en youtube kanal där jag heter sims-sims-sims


Så hoppas ni går in och kollar, Ni hittar den här


 


//Hoppas ni vill kolla in den:)                                                                                   

Av Johanna Anonym - 27 februari 2014 11:15

Hejsan!


Dagens simsbild blir idag en bild från google.se och jag tog den eftersom att vi har SO-test idag och jag orkar bara inte med det så jag vill gå hem! Men,men det var iaf dagens simbild♥

 


//Önska mig lycka till♥                                                                                           

Av Johanna Anonym - 27 februari 2014 08:45

Godmorgon allihopa:)



Av: Skysims För: The sims 2 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Den finns i flera färger:)


//Hoppas ni vill ladda ner det:))                                                                                



Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards